Dames 1 - 20 mei.JPG Dames 2 - rugnummers.JPG hmhcbanner-1920-F1.jpg HMHCbanner-1920-J.jpg HMHCbanner-1920-JJ-A.jpg HMHCbanners-1920-JJ-13.jpg HMHCbanners_1920-JB2-6.jpg Veteranen B - overleg.JPG
 

Accommodatie

Clubhuis en velden

HMHC heeft een modern en gezellig clubhuis. Het clubhuis heeft twee verdiepingen.

Op de begane grond van het clubhuis zijn de dames- en herenkleedkamers voor spelers, een aparte kleedkamer voor de scheidsrechters, een toilet voor mindervaliden, een lockerruimte voor keepers- en trainingsmaterialen en een ruimte voor de fysiotherapie/EHBO. 

Op de eerste verdieping zit de de bar, de keuken en zitten de vergaderruimtes. Doordat de eerste verdieping bijna overal rondom glas heeft, kun je mooi uitkijken op alle velden. De eerste verdieping is voor mindervaliden toegankelijk via de traplift.


Openingstijden clubhuis en catering

Het clubhuis is in principe dagelijks geopend waarbij de catering wordt verzorgd door Cooke'D. Gedurende de winter- en zomerstop en tijdens andere vakanties is het clubhuis gesloten.

Openingstijden bar tijdens hockeyseizoen

  • Maandag t/m vrijdag: 15.00 - 23.00 uur
  • Zaterdag: 08.00 - 22.00 uur (afhankelijk van de competitie)
  • Zondag: 08.00 - 22.00 uur (afhankelijk van de competitie)

De horeca in ons clubhuis is in handen van Cooke'D. Communicatie en afstemming loopt via onze Verenigingsmanager (Hans Vernes): [email protected] met in c.c. [email protected].

Roken en drinken

HMHC is een rookvrije club. Er mag dus nergens op het complex gerookt worden, niet in het clubhuis en ook niet langs de velden. Er wordt geen alcohol verkocht aan jongeren onder de 18 jaar. Op zaterdag wordt er alleen alcohol geschonken na 16.00 uur. Bij twijfel over de leeftijd is het tonen van een geldig identiteitsbewijs verplicht.

Clubhuis en velden reserveren

Zowel leden als niet-leden kunnen de velden en het clubhuis reserveren (al dan niet tegen betaling) voor hockey-gerelateerde activiteiten.

Een reserveringsverzoek voor het clubhuis kun je mailen aan de verenigingsmanager via [email protected]l. Ook vragen en suggesties over de accommodatie kun je bij hem kwijt.

Een reserveringsverzoek voor het gebruik van een veld op zaterdag gaat via het wedstrijdsecretariaat junioren, een verzoek voor het gebruik van een veld op zondag via de wedstrijdsecretaris senioren en voor het gebruik van een veld op een doordeweekse dag kan via de verenigingsmanager worden ingediend.

Parkeren

Naast ons complex is een groot parkeerterrein. Het inrijden met een auto op het terrein is niet toegestaan. Het is verboden om auto's, fietsen, brommers etc. te stallen op en rondom de velden, deze zullen worden verwijderd. Ook is het niet toegestaan voorbij de fietsenstalling te fietsen. Fietsen en brommers kunnen gestald worden in de twee stallingen rechts en links achter het toegangshek.

Rechts van het toegangshek is ook een invalidenparkeerplaats. De ingang tot de velden en het clubhuis moeten altijd toegankelijk zijn voor hulpdiensten.

LET OP: NIET parkeren op het Jagerspaadje, ook niet in de berm, er geldt een parkeerverbod (de politie handhaaft) en dit veroorzaakt gevaarlijke situaties.

Honden

Honden zijn welkom op de accommodatie, rondom de velden, maar moeten altijd aangelijnd zijn.

EHBO

EHBO-materiaal is gedurende trainingen te vinden in het kantoor van de trainingscoördinator. Ook is er EHBO-materiaal beschikbaar bij de wedstrijdtafel of achter de bar.

Een brancard hangt in de MIVA Toilet/Scheidsrechterskleedkamer op de begane grond, waarvan de sleutel achter de bar ligt.

Er is een defibrillator aanwezig onder het clubhuis, achter de hoofdtrap. Deze hangt duidelijk zichtbaar in een rode kast. Neem, bij gebruik, altijd contact op met 112, zij weten ook de cijfercode van het slot van de kast.

Verloren en gevonden voorwerpen

Alle gevonden kleding wordt verzameld in de ton met gevonden kleding naast de wedstrijdtafel. Sticks kunnen teruggevonden worden in de kast naast de wedstrijdtafel. Aan het einde van iedere maand wordt een foto van ieder gevonden kledingstuk gepubliceerd op deze pagina en worden de kledingstukken opgeborgen. Hierna heeft u nog een maand om het kledingstuk op te halen, neem hiervoor contact op met de verenigingsmanager.